Site Meter

17 d’abril, 2007

Cultura democràtica ?



Sovint, al veure les respostes que obtenen algunes col·laboracions en el mitjans de comunicació, penso que en el nostre país li cal, encara, un xic de cultura democràtica. El reflexionar-hi una mica mes, penso que, potser aquet no es l’únic problema; no dic, que no sigui una mica de lo primer, però amb sembla que i ha alguna cosa mes. Vivim en una societat molt competitiva i, per tant molt crispada; axó o veiem reflexat cada dia a la nostra vida quotidiana, al nostre voltant, a l’entorn de la feina, del nostre barri, allà
a on es desenvolupa la nostre activitat, sigui de treball o de lleure.
No e antes mai que la resposta a les discrepàncies a les opinions polítiques, cal que sigui l’insulta i la desqualificació personal. No es pot substituí el raonament per l’insulta; encara que sigui el mes fàcil i no precisa d’argumentari, vaja que no cal pensà gaire a l’hora de respondre ala opinió de la qual es discrepa i, naturalment, s’acompanya de l’anonimat.
Tinc per norma no contesta mai aquesta mena d’escrits; la veritat es que en fan una certa pena, ja que crec que es tracta de gent molt amargada i travessada de mil frustracions; però que i farem la nostre societat, per desgracia a la nostre societat i ha gent així. De totes maneres, crec que el conjunt de la nostre societat, la nostre gent, l’immensa majoria que ens envolta, no e axis: Treballa, viu i deixa viure i , en definitiva, es feliç.



1 Comments:

At 1:03 p. m., Blogger Joan Ballana said...

benvolgut sr. Cuadras. Estic molt d´acord amb el post que publica en el seu blog sobre la cultura democràtica. Detesto, com vostè, aquelles persones que de la discrepància política en fan una qüestió personal i recórren a l´insult personal. Patètic. Ara bé, també em deprimeixen molt i em provoquen horticaries aquelles persones que, omplint-se la boca de democràcia, silencien la discrepància política, inclús dins dels seus propis partits. Li dic per pròpia experiència i amb la confiança que em mereix per compartir el mateix partit polític que vostè. Em dic Joan Ballana. Potser el meu nom li sona. Li deixo la direcció del meu blog http://www.joanballana.blogspot.com

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home